Ansgar jagar mygga



Kvällen innan vi åkte ner till Småland så kom det in en mygga som Ansgar tyckte det var väldigt roligt att jaga. Själv blev jag mest förvånad över att han hoppade efter den, vilket han aldrig gör annars, inte ens när vi leker, så det var kul.
Filmen är ju filmad med mobilkamera så man ser bara dom två första hoppen och sen så ser man honom typ inte mer för det är förmörkt haha!
#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Det är så himla sött när dom jagar insekter. Här är dom ibland fyra st efter en liten nattfjäril elr liknande.



Sv: Ja visst vore det underbart med en liten flicka också. Vi får se hur vi gör. Åsa kommer ha ragdollbebbar efter jättehärliga föräldrar så jag skulle verkligen vilja ha bebis hur den kommande kullen. Både mammakatt och pappakatt är så myyysiga och vackra.

Ja precis den som väntar på något gott :-) se fram emot att läsa och se bilder sen när ni skaffar syskon till Ansgar. Antar att det blir Bengal som du pratade om tidigare?



Mitt knä blir bättre hela tiden. Mår dock fort illa av morfinet :-P hoppas kunna sluta med den snart. Trappar ner försiktigt, vill ju inte ha ont heller.

#2 - - Elina:

Hihi. De är så himla söta när de jagar något! (; Leksak, som mygga. ^^

#3 - - Heidi.Kattfamiljen:

Ja visst var det snygga grejer :-)

Jag förstår att det blir blått till Ansgar, blåa katter passar grymt bra i blått :-)

#4 - - Heidi.Kattfamiljen:

Tack så mycket :-) jo vi har haft en trevlig födelsedag!

#5 - - Therese:

Vilken rolig blogg, jag och min sambo ska snart skaffa två stycken innekatter så det var kul att läsa den här bloggen :)

#6 - - Elina:

Tuva har också börjat jaga myggor! (; Haha. Det hör väl till om de är innekatter o inte direkt kan jaga möss tillsammans med matte på promenad. ^^