GRATTIS!

Idag fyller men lilla snutteälsklingspälsboll hela 1 år! Tänk så stor han har blivit, och jag kan inte fatta att jag för 40 veckor sedan fick hem en liten, blyg och väldigt försiktig kattunge. Han har utvecklast så himla mycket under dessa 40 veckor, exempelvis så hoppar han ibland upp i mitt knä, han är inte alls lika blyg längre, har blivit säkrare, han har lärt sig gå i sele, blivit världsbäst på att resa i resebur och en massamassa mer! Tror inte jag kunde ha fått en bättre liten katt att dela mitt liv med<3
Så grattis på 1-års dagen Ansgar!



#1 - - pip och murre:

GRATTIS Ansgar!!

stor kille nu...

#2 - - Heidi.Kattfamiljen:

Åh Grattis till Ansgar önskar hela kattfamiljen också :-) så klart!! Hipp hipp hurra för Ansgar :-) vår trogna läsare ;-)

#3 - - Elina:

NEJMEN! GRATTIS! :D Massa stora grattiskramar från mig och Tuva! Hon tycker att Ansgar vuxit upp till en mycket stilig man! (;