Vinst+Vaccination

Imorgon hade jag tänkt att jag och Ansgar skulle åka in till Växjö Djursjukhus så att han får vaccinera sig! De har drop-in tider för vaccinationer varje dag, så det känns bra att få det gjort så snart som möjligt :)
För övrigt går det bra här hemma hos min mamma, vi ska ju bo här över sommaren eftersom jag har sommarjobb här! Ansgar utnyttjar de lite störra ytorna genom att springa racersträckor på nätterna, han kommer vara vältränad när vi åker tillbaka till Västerås om 2,5 månader ;) Det är himla kul också att han hittar nya gömställen/sovställen, igår hittade jag honom inkrypen i en låda med dukar i vårt förråd, där han sov så himla gott :)

Och så fick jag precis reda på att jag och Ansgar vunnit denna söta lilla amiguruminkatten från Kattfamiljens tävling, vi tackar och bockar så himla mycket! :) Tror att Ansgar kommer ha himla roligt med den!


#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Grattis och varsågoda :D tror dock inte du skrev adress i mailet så maila den till mig så jag kan skicka katten.



Hoppas allt går fint när ni skall vaccinera :-)

#2 - - Elina:

Grattis till vinsten! Ha det så bra i sommar, du och Ansgar! Jag o Tuva är också hemma hos mina föräldrar i sommar, så jag passade på att kastrera Tuva hos veterinären i Vimmerby!