Ansgar har "pappavecka"

Denna veckan bor Ansgar hos Mattias i Stockholm eftersom jag inte skulle vara hemma i helgen och då så fick helt enkelt Mattias ta hand om honom, och så kommer de till mig på torsdag igen. Men hjälp vad tomt det är här hemma utan min lilla Ansgar! Ingen som kommer och hälsar på mig när jag kommer hem, eller som vill gosa med mig innan jag somnar.. Det är tur att det inte är alldeles jättelångt kvar tills på torsdag (okej haha "bara" sex dagar) och att jag har jättemycket att göra i veckan så jag hoppas jag inte hinner sakna honom jättejättemycket! ;)
#1 - - Karin Kåserar:

Va söt han är, din Ansgar! Vilken fin päls, han verkar ha. Förstår att du saknar honom. Min Morris, som jag tror är ungefär lika gammal som din bäbis, var borta över dan igår för kastrering. Bara under den korta tiden saknade jag honom.



Hur trivs du i Västerås? Jag läste din blogg precis när du hade flyttat hit. Gjorde en kommentar som sket sig. Det jag sammanfattningsvis sa då var: Välkommen till Västerås!

Hoppas allt funkar bra.



Kram Karin (en Västerås- och kattbrutta)

#2 - - pip och murre:

hej Ansgar,jasså du får vara hos husse när matte har mycket jobb.

hoppas du har det bra hos husse.

/tass från katterna pip och murre som vaknat upp ur vinterdvalan.

#3 - - Heidi,Kattfamiljen.se:

Hoppas Ansgar har det super bra hos Pappa. Förstår hur tomt det måste kännas. Dom är ju verkligen stora personligheter katterna :)