Myshörnan

Har fixat en lite "myshörna" åt Ansgar. Han är tokig i kartoner, så när vi fick hem 20kg- Orijensäcken så valde jag att låta kartongen stanna! Målade bara om den lite, skar två hål och vips så blev det ett uppskattat tillhåll. Innuti har jag lagt en mjuk filt så det blir lite skönare. Funderar att köpa nån slags tunnel och på nått sätt sätta ihop med "dörren" in till lådan. Tror det kan bli lite mer spännande då! :)





#1 - - Heidi,Kattfamiljen.se:

Va mysigt med en egen liten hörna :)

Varför har jag inte tänkt på att måla kartonger också!? Så mycket finare ju än att ha bruna fula kartonger.



Sv:

JA det var riktigt härligt att komma ut i solen lite :) har suttit inomhus så många dar pgr av knäskadan men som tur är så är den mycket bättre.

Va härligt att Ansgar också fick komma ut :D snart kan man ju va ute utan att frysa hoppas jag. Hugo stackaren frös faktiskt lite även att det var rätt skönt ute.

#2 - - Marcus:

Haha, aww, vilken söt hörna han har fått.

(jo, klart jag spanar Ansgars blogg ibland) :D

#3 - - Tessan:

Men vad smart att måla lådan! Får också hem stora kartonger (från Foderbilen.se) och de är hur poppis som helst. Men tycker det ser så skräpigt ut så jag är en taskig matte och städar undan dem efter en dag. Använde du någon speciell färg?