Vårstädning

Har vårfixat bloggen lite! Nu väntar jag bara på att den riktiga våren ska komma hit till Västerås (snön måste ju försvinna nångång!) så att jag kan få en lite vårigare bild till headern också. Men sålänge får denna duga som jag tog i januari ^^
Det är inte bara bloggen jag vårstädat, utan städa hela lägenheten häromdagen! Under kylskåpet hittade jag detta:


Jag undrar jag vem som har puttat in det där under..? :p
#1 - - Sophia & Katterna:

Här hemma längtar vi också till våren!

#2 - - pip o murre:

oj! va mycket grejer som matte sääkert har saknat,Ansgar e det du som varit i farten igen???

/tass från pip o murre

#3 - - Heidi,Kattfamiljen.se:

Hihi kan det varit Ansgar ;) idag skall vi också städa, kommer nog hitta en hel del under soffor och bänkar m.m

#4 - - Heidi,Kattfamiljen.se:

Ja det är verkligen så skönt med vår. Aaah appråpå balkongen så måste jag tjata lite på sambon att vi skall sätta upp nätet igen. Var tvungna att ta bort det i julas då dom höll på med någon slags fasad putsning. Så surt att behöva sätta upp det igen men vill ju att pojkarna skall få uppleva våren.



Snart kan man ju gå ut och gå igen utan att katterna fryser så dom skakar :)

#5 - - Sophia & Katterna:

Whiskey tackar!

Han är en 13 årig siberian husky blandning.

25% siberian husky 25%grey hound och ca50% varg.