Två bilder

Förlåt för att jag är så kass med uppdateringen, men det häner så mycket annat nu så jag har inte tid. Men bjuder iallafall två bilder på Ansgar. En när han är ute och promenerar eller ja rättare sagt ligger och spanar och en när han ligger och snutter på mitt ett av mina festivalarmband. Att snutta är hans sätt att kela, och det gör han en gång varje dag kanske, förutom när jag pluggar till en tenta då han tycker jag är tråkig och ska snutta typ var tionde minut haha ♥
Hoppas att allt är bra med er annars!



#1 - - Kattfamiljen:

Ja man kan få mycket namn inspiration från låtar, tvprogram och filmer m.m :-)

Theodore är döpt efter den ena figuren i barnprogrammet "Theodore och Bella"

#2 - - Elina:

Vilka fina bilder på Ansgar! (: Sj har jag laddat upp fyra bilder på min lille Melvin. Tuvas lillebror numer. (:

#3 - - Kattfamiljen:

Ja katter och kartonger är verkligen en bra kombo. Haha Eddie var så söt igår när han höll på att ramla ner i en stor kartong vi har här hemma som det ligger fler kartonger i, lägger ut video på honom sen. Han skall nämligen alltid krypa ner i saker med huvet före.