Morgonpromenad

Ansgar jag och jag befinner oss just nu i Stockholm, och när jag vaknade imorse så var det jättefint väder så jag tänkte att det skulle passa bra med en liten promenad med Ansgar! Nu var inte Ansgar på så himla mycket promenadhumör, men han satt iallafall ute och luktade och spanade på människor+fåglar, så lite frisk luft fick han iallafall!



#1 - - Kattfamiljen:

Åh Ansgar är så fruktansvärt vacker. Han utstrålar verkligen elegans och mystik. Och du är en duktig fotograf som fångar hans skönhet.



Sv: Ja vi får hoppas det klickar med en liten bebis i denna kullen :-)

#2 - - Elina:

Ja, nu får vi se om Tuva o jag utökar vår familj eller inte. (: Kattungarna hemma hos mamma o pappa ska vara världens charmtroll såklart, så chansen är väl stor att man faller pladask. Förhoppningvis Tuva också... (: Jag kommer nog ta någon bild på de små liven, hur det än lider. Så besök min blogg efter helgen! (;