Trött

Häromdagen hade Ansgar så himla myckt spring i benen att jag kände att jag helt enkelt var tvungen att försöka gå ut med honom, trots att han inte tycker om varken att vara ute när det är snö, eller att vara ute här i Västerås. Så jag gick för att hämta selen, men då hade Ansgar lagt sig till rätta i sin lilla hörna, men jag tänkte att jag kan ju sätta på honom selen, får då brukar han alltid resa sig upp. Men icke sa nicke! Haha han hade tydligen lekt av sig alldeles tillräckligt för han rörde sig inte ur fläcken, fastän halva selen var på, så vi hoppade över det där med promenad, och Ansgar somnade ;)



#1 - - Kattfamiljen:

Sötisen då. Är man trött så är man ;-)



Roligt att du gillar nya headern :-) gjorde den helt själv i photoshop, är så stolt för jag har kämpat med att lära mig photoshop.