090414

Hejhejhej!

Nu är det tisdag igen och dags att jobba! Har inte skrivit under hela påskhelgen, sorry för det, men har liksom inte haft tid. Har varit nere hos mamma, träffas kompisar och haft det kul, såatte! ;D Ska lägga in bilder från helgen sen, typ ikväll.
Idag blir det jobba fram tills 16:45, sen ska jag dra in till stan och se om dom har schyssta Converse på Stadium, för mamma hade nämligen "Ta 3 par skor, betala för 2"- kupong där, så jag tog den och ska nog köpa Converse!

Wel, nu måste jag borsta tänderna och börja leta rätt på mina saker så att jag slipper springa till Dandedyd sen, känner att jag är lite trött idag så springa orkar jag nog inte ;P

Ha en trevlig tisdag! :p

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0