090428

Good morning!

Mhm, igår bev det ju inget morgoninlägg föratte blogg.se inte ville funka, men ingen bryr sig iaf, haha. Iaf, igårkväll så var Mattias och jag mycket duktiga och städade och packade iordning en massa saker på rummet, typ, jag packade ihop alla kläder som ska hem med Mattias föräldrar, och det bev typ asmycket, haha! HITTADE OCKSÅ FÖRSVUNNA KLÄDER<333 Wiipidooh! Dom låg INNUTI BAKOM Mattias låda i Malmen! Liksom hahaha, hur fan har alla mina kläder kunnat hamna där?! Aja, skitbra att dom kom fram iaf! Började packa lite smått inför Turkiet, men inte så mycket. Kom på att man typ bara har bikini på sig iaf, men slänger ner några klänningar och mitt enda par shorts, hehe.

Idag efter jobbet ska jag förbi Täby Centrum, wohoo! Ja, om jag nu hittar dit, hehe. Ska kika efter solisarna & flipflopisarna där istället hade jag tänkt. Och så ska jag svänga förbi apoteket och hämta ut spruta och tabletter inför Turkietresan, mhmm.
Och förövrigt så håller jag på att dö för att det kliar otroligt mycket i näsan plus a little bit i ögonen, men ska inte klaga, det har ju varitvärre, hehe (plus att jag har snyggingkläder på mig idag! Kjol<33)!

Iaf, här kommer ite bilder från fredag och frammåt;

     
"Hade köpt vin för att samla vuxenpoäng. Poängen sjönk dock när jag sög otroligt mycket på att få upp korken, HAHAH! Babe var coolish och kryddade köttet med stil medans jag drack god Xider Kaktus<3"


"På lördagen mådde jag skit! Trodde jag vart bakis men fattade senare att jag vart sjuk, hehe. Spydde, mådde illa och låg i sängen hela dagen. Fick blåmärke på knät (japp, den lilla fläcken snett nedanför, hihi) eftersom jag har en tendens att ligga på sidan, och tjaa, jag låg väl på sidan förmycket den dagen, hehe."


"På söndagen mådde jag lite bättre, och bestämde mig för att åka in till the city och kika efter solisar och flipflopisar, men hittade ingenting :'@ Tog istället kort på tjusiga rosa blommor i Kungsträdgården. Åkte hem och fick jätteont i nacken, illa!"

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0