Bussmissförstånd & Annapanna

Har hämtat upp Annapanna på flygplatsen nu, och allting gick bra. Jaa, förutom resan dit dårå, haha jag i ett nötskal ^^
Jag hade kollat upp allting på SL innan, vilken buss jag skulle ta och klockslag och hela faderullan. Jag är vid busshållplatsen en kvart innan bussen ska gå, och så hoppar jag på buss 508 mot Karolinska Sjukhuset, och ska hoppa av vid Solna Central. Jag har ju jobbat i Solna, så jag vet hur man kör till centralen, ja iaf med bil. Men bussen, den svänger inte in dit jag vill, så jag typ PANIIIK och typ jävlar jag kommer missa bussen mot flygplatsen, så jag slänger mig på stoppknappen och hoppar av kanske en kilometer från Solna Central, springer som ett as dit, haha. Precis när jag kommit dit så ser jag min buss 508 mot Karolinska lugnt och stilla rulla in på centralen. Jomenvisst, då kör den liksom bakvägen, haha, så lol att jag hoppade av, sprang som ett as när jag likaväl hade kunnat åka bussen. Det är sååå typiskt mig!
Jaja, jag kom iaf fram till flygplatsen ordentligt och Anna&jag tog oss hem igen. Nu har vi precis varit och handlat, och ska snart börja med kvällsmaten; Tacos<33

Anna på tunnelbanan.


Psst, en annan skitlustig grej, har fått ett brev från H&M där det stod; "Ring oss så fort du kan, det gäller din senaste beställning."  Känner att detta inte bådar gott, skorna är såå slut, säkert!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0