Jag är allergisk mot jordgubbar.

Tjenare!

Jag fick sluta tidigare idag eftersom det var way to blött för att göra någonting idag, hehe. Nicekalajs! Jag skötte ljudet alldeles själv i kyrkan under skolavslutningen. Fett nervös var jag men det gick bra och sådära.
Mamma kom och hämtade mig och min fina röda cykel i Lessebo. Vi åt falukorv och stuvade makaroner till lunch, eftersom övriga som skulle äta hade tackat nje till pizza??! WHY?! Åt jordgubbar till efterrätt och upptäckte att jag har blivit mycket mer allergisk mot det än jag har varit innan. SÅ JÄVLA ILLA :@ But I'll survive såatte...
Ikväll kommer iaf Emmelie och Mattias hit och vi ska grilla om det är uppehåll, vilket det verkar vara nu men ah det är ju några timmar kvar hehe. Plus att jag ska vara fyllechaffis år mamma och Kicki hehe.

OCH IDAG KOMMER MIN THE SOUNDSSKIVA<3333


TYCK SYND OM MIG DÅÅÅÅÅÅÅÅ FÖR ATT JAG ÄR ÄNNU MER ALLERGISK MOT JORDISAR + ATT DETTA VAR SÄMSTA BILDEN!!!1

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0