090310

Morning morning!

Idag är jag trött. Somnade inte förens 23 någonting igår. Kanske inte så farligt men om man täker på att jag sov fem timmar natten innan så... Ikväll ska jag lägga mig typ vid 20-21 någongång, börjar dessutom inte förens 8:45 på onsdag!

Inatt har det snöat :@ Gaaah! WHY?! Den var ju typ borta, så illa! Blä, usch och fy säger jag bara!
Idag har jag också riktiga jeans på mig. Har bara haft chinos innan men njae, kan inte ha samma byxor hela tiden... Känns fett ovant måste jag säga :p Gillar det inte!

Slutar sent idag, 16:00, så är inte hemma förens 17...

Men ni får ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!

2009-03-10 @ 06:35:28
URL: http://junitjejen.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0