Lördag kväll i korthet

Wohej och hejsan!

Har precis nu kommit hem från en superkul kväll! Var med Mamma och Kicki, och kvällen började på Kickis hotellrum med vitt vin, ost, kex, oliver och lite lösgodis! Vi kollade på Melodifestivalen (Wooow, Snälla snälla gick vidare?!) och lyssnade på kassa live-Metallica-inspelningar, men det är ju ändå tanken som räknas! (:
Sen tyckte mamma och Kicki att vi skulle "dra en repa på stan", men eftersom vi inte visste vart vi skulle gå, så gick vi efter 100 meter från hotellet tillbaka och satte oss i hotellbaren. Fett mys faktiskt! Drack vitt vin och snackade en massa skit, verkligen jättekul! :D Sen kom ju Uffe&Micke tillbaka och vi drog till Max och åt Friscoburgare, eller jag gjorde iaf, så himla gott<3 Tyvär så fick jag efter det vänta 18 min på tuben, men jag hade ju ipoden så det gick ingen nöd på mig, och bästaste Mattias mötte mig i Berghamra sen<333

Nu ska jag sova, och bilder från kvällen kommer upp imon, typ, eh, tidigat kl 12:00 ^^

Godnatt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0