090511

Uträttat: Har faktiskt inte alls fått så mycket uträttat idag som jag hade planerat... Tänkte att jag idag hinner städa på rummet och, ja, städa helt enkelt. Gå ut och gå också. Men nixpix, istället blev jag sittandes och kollade på "Hasses brorsas låtsassyrras kompis" på SVTplay, haha! Snacka om tidsfördriv! Har iaf kommit ut lite idag. Åkte in till stan, och jag&Mattias hämtade ut fyra biobiljetter till "Änglar&Demoner" som vi ska se med Lina och Stefan på fredag.

Pepp: Är också otroligt pepp inför SiESTA. BARA 17 DAGAR KVAR NU! Hela min kropp skricker efter en festival och yes, snart äre dags! Vi har kollat ut vilket tält jag ska köpa åt mig och Mattias på Rusta, och jag har börjat göra upp packningslista i huvudet! Och så har spelschemat kommit med vilka dagar de olika artisterna spelar på. PEPPPEPPPEPP!

Dilemma: 95% av mina övriga tankar idag har gått till att tänka på hur faan jag ska göra med sommarjobb! Har ju som bekant varit lite knepigt med det, men lyckades iaf få på Ica igen. Inte fulltid men några tider skulle det bli iaf. Hatar stället och vantrivs där men ja det är ju ett jobb liksom. Idag sa mamma dock att jag till 90% hade chans att få ett annat jobb som kyrkvaktmästare, med bättre lön och fasta arbetstider. Om jag får det vill jag ha det, men har ångest inför att behöva samtalet till Ica-chefen och säga att "nej jag kan inte jobba hos dig längre". Blä, usch & fy, men otroligt skönt om jag slipper ica!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0