090514

Trött: Jag är trött, fastän jag sovit många timmar inatt, jobbigt. Ligger fortfarande kvar i sängen, har liksom inte riktigt orkat gå upp än, dock har jag faktiskt klätt på mig riktiga kläder, wiho! Rullgardinerna är fortfarande nerdragna fastän jag skymtar liiiite sol där utanför. Har funderat på att gå ut och gå en prominillis men orkar inte det heller. Eller, jag skulle orka göra det men då vill jag ha ipoden med och lyssna på music, men då kommer jag bara tänka på att jag behöver ringa ica-chefen och det orkar jag inte tänka på förens det blir dags, HAHAH! (:
Oh my, klockan är snart halv tolv, hehe, ska nog dra upp och fixa iordning nånslags brunch eller nått, omelett, mmm<3

Packningsfronten: Packade en bananlåda till igår, nu har jag bara en halv hylla med grejer på i bokhyllan, sånt som jag inte kan packa ner än (smink, hårspray, borstar, insmörjningskräm). Ska packa en bananlåda till idag med lite bakformar och såntdära. Kanske packa ner lite koppar också, I'll see!


IDAG OM TVÅ VECKOR ÄR JAG PÅ SiESTA<333333

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0