11:42

Det är jättefint väder och jag ska snart ut och gå med mitt lilla blötdjur i selen en liten stund. Blötdjuret är alltså Ansgar som älskar att vara i duschen= han bir jätteblöt.
Senare i eftermiddag ska jag på typ vidareintervju för det där "nannyjobbet", så idag ska jag träffa mamman. Vet inte om barnen är med eller nått sånt, det återstår att se. Har iaf skrivit upp alla viktiga frågor och så som jag ska kolla upp, hoppas att svaren blir bra!

Förresten, igår fick jag post av mamma, och hon hade skickat med den här fina megstora rosetten. Hej jag är KÄR<3






Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Haha, sikken knaskatt! Casper brukade ju sova i handfatet i badrummet när det var blött.. HM!

2009-09-09 @ 13:23:33
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0