Kycklinglasagne med tacosmak

Ikväll har vi gäster, Mattias bror och hans flickvän är här. Jag står för maten; kycklinglasagne med tacosmak. Hoppas att det blir gått, har aldrig gjort/ätit det innan! Jag skalade två lökar, och det sved i ögonen så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen :@ Hade till och på mig solisarna men hjälpte det? NEJ! Haha, tillsist så blev det bra, vilket var himlans tur!
Angående Mattias tumme så är läget bra, det verkade bara vara en stukning och inte ledbandet. Han kan röra den mer idag än vad han kunde igår, såatte, det är luuugnt!
Imorgon ska jag på jobbintervju. Jag är nervös, vet inte vad jag ska ha på mig eller vad jag ska säga. Åh, alltid samma problem ^^ Måste först och främst kolla upp vägen dit så att jag inte går vilse, hade inte sett alltför snygg ut.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Lycka till på intervjun imorgon!

Och visa nu kvinnan var skåpet ska stå! :D

2009-09-06 @ 22:34:32

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0