Kent, 26/2

Kom till Annextet typ runt 15:10 någongång, och då var det typ kanske bara 30 personer som satt utanför dörrarna. Eftersom jag skulle gå själv och inte hade nån att köa med tyckte jag att det kändes ganska pinsamt att gå och sätta sig och börja köa själv, så jag gick in till Globen City istället. Därinnte träffar jag Jonna och Matilda, som hade kommit en halvtimme tidigare, så jag fick köa med dom! Så himla snällt! Vid 17:30 så ställde sig alla upp oh väntade på insläppet. Jag gjorde mig redo för att så snabbt som möjligt kunna lämna in mina grejer i garderoben... Insläppet gick bra, fastän vakterna var fett sura. Hamnade på femte raden utanför dörren in till scenen, kändes bra! Vid 19 så var det insläpp igen, alla ville springa men vakterna var sura, så vi sprang typ i 2 meter, gick 5 och så höll vi på ända till det var 10 meter kvar till staketet, då sprang alla! Jag fick bästa platsen precis framför Jockes vänstra högtalare! Vi var tvugna och sitta ner tills klockan var 19:50, galet jobbigt. Camela var duktig men tråkig, precis som på torsdagen. Och sen kom Kent in. Underbara underbara Kent<3 Dom var mycket mer pepp och avslappnade idag, Jocke snackade lite mer, och en gång råkade han välta micstativet haha! Sött. Dom spelade "Vinternoll2"<3 och jag fick himla dåligt samvete för att jag inte ringde till Pop, men väskan var liksom inklämg mellan mig och staketet så jag kunde inte ta ut mobilen :/ Så blire ibland... Fick höra "På drift?" igen, åååååh<3 Hoppas dom spelar den i Göteborg också, då blir jag gladgladglad!








Kommentarer
Postat av: CARRO

trevligt med konsert! alltid kul :)

2010-03-01 @ 16:32:21
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0