I've got INTERNET

Har nu fixat mitt internet så jag slipper vara på det där andra öppna nätverket= JAG HAR INTERNET HEEEELA TIDEN<3 Mumsi!
Sitter och läser en skittråkig text om erfarenhetsbaserad kunskap, inte alls kul. Fick reda på igår att det typ är skitmånga som hoppas av under dom två första kurserna vi har eftersom det är MEGAMYCKET att läsa, samt att det typ inte alls handlar såmycket om sjukvård, men det är luuugnt, jag tänker då inte hoppa av! ;D
Nu då till dagens/veckans utmaning; Har ju då aldrig gått på ett seminarium eftersom jag bara har gått tre dagar i skolan. Är såklart lite nervös inför detta, mest för att jag inte fattar hur jag ska komma på frågor utifrån texterna som vi ska diskutera sen. Liksom, vadå för frågor? :O

Ikväll funderar jag på att göra en paj till kvällsmat, kanske ost och skinkpaj för jag har bacon och ägg. PLUS ATT CSN HAR KOMMIT IDAG SÅ NU ÄR JAG INTE FATTIG LÄNGRE<3

Kommentarer
Postat av: Ma

Härligt! Då behöver jag inte vara orolig att du inte har pengar så du kan äta!

Ha det bäst!

Kramelikram

2010-01-21 @ 08:50:53
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0