Allt är så skört i din värld

Sitter i soffan och kollar på "Beverly Hills" och är meeeegatrött. Har jobbat idag, och ska jobba imon och på torsdag också, sen ledig helgen! Imon är det bara en vecka kvar tills jag drar till Emmaboda, längtar och hoppas att det blir bra. Läste också precis att det kanske inte blir nått Arvika nästa år, eller rättare sagt att dom inte vet om det blir nått. Blä, bara för att jag hade tänkt att åka dit liksom. Då åker jag nog till Roskilde istället för känner verkligen inte för P&L...

Förövrigt har H&M-katalogen kommit idag<3 Har inte kollat igenom den så noga, men tror jag såg en tröja, en klänning och en pyjamas som jag skulle vilja lägga vantarna på, haha!

Kommentarer
Postat av: Catti

haha du lyckades ändå hitta rätt så mycket för att "inte ha kollat igenom katalogen så noga" :P

hoppas jag också får min snart :D

2010-07-21 @ 21:59:34
URL: http://catherinerocio.blogg.se/
Postat av: Hanna

åk inte till p&l iaf, det är inte alls bra. Jag hade nog tänkt åka till emmaboda nästa år :)

2010-07-23 @ 01:18:02
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0