Då tänker du tyst och skriker högt

Hade en skitdag idag på jobbet. Ville bara hem. Hade tydligen glömt hela min hjärna hemma vilket resulterade i att jag hela tiden blev sen/gjorde fel/bara stod och glodde/fattade ingenting/hade inga körkunskaper. Så var himla glad när klockan blev 15 och jag finaly fick gå hem. Cyklade hem, kelade med Ansgargosiplutten och sen åker jag in till stan och festivalshoppade lite<3 Det var fint, och jag hittade bra saker. Köpte kasettband, så senare ikväll ska jag sätta ihop några bra spellistor och spela in! Köpte också ett par strumpbyxor, två par knästrumpor (två för en faktiskt!), kir och en bag-in-box vin. Hittade en massa andra fina kläder också, men det köpte jag inte för man måste tydligen spara sina pengar, hmpf! I skrivandets stund sitter jag hemma hos Mattias, och vi ska snart äta nudelsoppa innan jag åker tillbaka till Hovmantorp. Då ska jag fortsätta packa, tvätta och fixa music på kasettbanden.

Förresten, nästa vecka ska jag kolla på The Ark Växjö<3 Gratisspelningar in my heart alltså, haha säkert bara för att dom spelar på hemmaplan (eller för att det är Karl-Oskardagarna) ^^ Kommer säkert bli himla fint!


Update: Min bandare funkar inte att spela band på heller. Det suger :@ Ska åka till den enda liiiilla second-hand affären här i Hovmantorp imon och se om dom har nån. Annars blir vi nog utan :(

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag bara väntade på att få läsa ordet Kir där någonstans, haha. Älskar att du har gjort mig beroende av det, så fort jag ska dricka alkohol. Tidigare var det Sambuca, nuförtiden är det Kir Kir Kir :p



The Ark 2010 är... helt okej. Bättre än turnén 2007 i alla fall, men de stod på toppen där omkring 2000-2002 någon gång. Med de två första skivorna och turnéerna. Fast ni får det nog trevligt ändå.



Och enjoy Emmaboda!

Hälsa Kattis om du ser henne.

Jag saknar er båda. Mjau!

:D

2010-07-27 @ 21:43:24
Postat av: Marie

Funderar på vem denna Marcus är som skriver hela tiden? Den har vart ovanför min kommentar ett antal gånger I think :p Tror inte jag har hört dig nämna någon Marcus någon gång? :D



Synd att inte bandaren funkar när du väl hade slösat tid och energi på kassettbanden. hoppas det löser sig :)

2010-07-27 @ 21:58:46
URL: http://m-fridolfsson.blogspot.com
Postat av: Marcus

Bl.a. konsert- och festivalvän :)

2010-07-28 @ 12:23:50
Postat av: belle

hoppas du hittar bandare! 6 ha det så fint & titta på welle & sådär, puss!

2010-07-28 @ 14:12:28
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com
Postat av: Marie

Haha, vad sött Marcus att du svarade i min blogg! :D

2010-07-29 @ 08:35:52
URL: http://m-fridolfsson.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0