Musik non stop till slut ♥

Sitter och kollar in festivalen och konserter tills i sommar, så fint.
Vill få reda på om jag får jobba som kyrkogårdsvakmästare i år igen eller om jag måste försöka hitta ett annat jobb (hoppas inte...). Såfort jag får reda på om jag fått det ska jag boka in två festivaler, antagligen en endagarsfestival och en konsert, som det ser ut just nu. Det lär bli mer sen.
Hultis och Emmaboda ska jag iaf gå på, måste bara hitta folk som vill gå med mig. Vet ju inte riktigt vart Pop befinner sig i världen i sommar, annars har vi snackat om att åka på Hultis, och kanske kan övertala henne om att åka till Emmaboda också. Om det är nån annan som vill hänga på äre bara att säga till vaaa (bara ni inte är rädda för att sova i tält, få se mig dansa på bord, eller dricka alkoholhalttiga drycker större delen av dagen!).


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

jaaaaaag vill gå på festival i sommar Sara!! Få med mig för fan!! Jag skulle kunna tänka mig Hultsfred eller Emmaboda!=) att börja med en låter bra, jag är på!!

2010-03-09 @ 15:18:36
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Mica

Vi ska med ganska stor sannolikhet sälja våra hultsfredbiljetter. Det är två 3-dagars med camping :) Säg till om du/ni skulle vara intresserade! Hihi

2010-03-09 @ 17:42:17
Postat av: panda

tycker du kan bo nära mitt tält. båda på hultis och emmabodis. fniss :*

2010-03-09 @ 21:01:06
URL: http://pandawhore.blogspot.com
Postat av: Pop

Åååhåå! JAG VILL MED!! måste få ledigt! om jag är på posten så kan jag nog få ledigt på båda iaf xp

men ska kolla upp Norge planerna på torsdag.

Snart är det KENT<3 miiiih

2010-03-09 @ 21:23:02

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0