Breathe me

Nästa sommar vill jag inte ha något sommarjobb. Jag ska gå på Siesta, Hultsfred och Emmaboda, plus några bra spelningar. Och sen ska jag bara sitta och chilla i mitt jättestora fönster här i Västerås, dricka en massa mangote, alternativt jordgubbste och bara lyssna på en massa bra musik och P3. Jag skulle kunna vara ute med Ansgar i flera timmar om han ville det, och inte behöva oroa mig för exempelvis ett jobbschema som man inte tycker om, eller att man har en massa tider att passa.
Okej, jag kan tänka mig att sommarjobba om jag får vaktmästarjobbet i Ljuder, då kan det gå bra, men annars vill jag nog inte ha nått.



Johnossi- There's a lot of things to do before you die

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0