Jag är passageraren, det är du som kör, stan förblöder allt är stängt.



Jag sitter i soffan och dricker Ramlösa Mango. Egentligen skulle jag gått ut och gått, men mådde så illa efter maten så pallade inte. Kanske går till skolan imon istället för att cyka, får se.
Vi var duktiga och satt kvar och gick igenom anteckningarna idag efter föreläsningen, och så pillade vi lite på plasthjärtan och sådära. Intressant!



Passade på att handla efter skolan. Köpte en ny fin tandborste som var rosa med mörkrosa stjärnor på, typ. Kommer passa till min rosa tandkräm. Och när jag kom hem så ser jag värsta skylten, att man inte fick gå på golvet innan kl. 16, fast jag kom senare men det var fortfarande inte borttaget så jag var busig och kröp under så jag kunde komma in till min lägenhet!


Kommentarer
Postat av: Marcus

The Anatomy of Sara Räisänen! ^^

2010-05-11 @ 17:25:40

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0