When simply being was easy, just having you there.

Har jobbat idag med. Gick bra. Ska jobba på måndag också istället för att ha introduktion, och ha den på tisdagen istället, och så likandant veckan efter det. Liksom, oh my. Jag har världens fullspäckade schema nu fram tills jag slutar skolan, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Får se. OCH SKA JAG KOLLA PÅ JOHNOSSI ELLER INTE?!?!? Har en känsla av att jag nog inte kommer att orka det, och att jag nog hade velat tillbringa den helgen hemma i Västerås och börja tentaplugga, åh, hatar beslutsångest. WELLWELL, vi får se, nu ska jag äta nått och sen ska jag ligga under täcket och kolla på tv och se om jag kanske orka gå till tunnelbanan och köpa sl-grejs men annars får jag göra det inatt när Mattias kommer (för jag vågar inte göra det själv typ, alltså köpa sl-grejset ur en läskig automat) och då kommer jag vara skittrött imon när jag ska jobba för jag har killerday imon och typ jobbar 8-17!!!!! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Mina jävligaste killerdays är 15-09, 15-10 och 09-09 (24 h). Sedan är man inte så fräsch :p

2011-04-30 @ 19:08:42
Postat av: Cheapo

Sv: Haha, ja det är lite mer ^^ men med tanke på att förskolan bara har öppet mellan 7:30-17:00 så är det nästan det mesta man kan jobba :p hade dock inte varit å sugen på dit 24h pass :p

2011-04-30 @ 23:32:40
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå på johnossi, det är värt det!

2011-05-02 @ 00:40:04
Postat av: Marcus

43 h avklarade fredag eftermiddag till måndag morgon. Nu är jag död.

Vad kul att du verkar ha kommit in i jobbet redan, blir det hela sommaren? :)

2011-05-02 @ 13:25:05

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0