1650 minuter!!!!

Detta att jag om 27,5 timmar (1650 minuter!) är påväg till Arlanda för att flyga till London. HELT INSANE. Ligger och är skitnervös pga:
1. tror att jag har glömt att packa en massa saker
2. jag måste prata engelska..
3. vart ska vi ätaaa??? (jag har då skitsvårt för att äta på nya ställen eftersom jag ALDRIG kan bestämma vad jag vill ha, alltså på riktigt. Jag får panik, flippar ur och härmar någon annans beställning istället)
4. gillar inte att flyga (är rädd för starten, landningen, när planet guppar i luften, när folk går på toa pga tror att dom är terrorister som ska spränga planet och såntdär trevligt)
5. Att Cattis plan ska vara försenat så hon inte kommer hem= hon kan inte hämta upp mig på vägen till Arlanda.

Ja, tror det var allts om jag låg och tänkte på nu. Lyssnar på the cure men borde egentligen sova för ska upp tidigt imon och köpa hårfär och hårborste och resorb och kattmat. Japp. Och sen packa om till en annan resväska och sen soooova tidigt vid typ åtta så jag inte är så trött när vi är i Lonon!!!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0