Hold on, one more time with feeling.

Idag var Kelly och jag en stund på stan och jag hittade dom sötaste skorna. Har kollat på dom innan men hade inte pengar att köpa dom då, men nu är det halva priset så dom kostar bara 200 kronor. Det störigastr är dock att jag absolut inte har 200 kronor nu. Får helt enkelt hoppas på att dom två paren 38:orna finns kvar om 1,5 veckor när jag kommer hem från London, eller hittar ett par liknande i London.
Iallafall. Jag har fikat med Marie och Kelly på Waynes också, vi satt nog där i tre och en halv timme tror jag, så himla mysigt. Vi har ju liksom inte träffats på hela sommaren så vi hade hur mycket som helst att prata om!
Ikväll har jag bara tänkt att ligga i in soffsäng och kolla på TV och movie och kanske spela sims och bara mysa och sådär. Och så regnar det ute= perfekt mysväder!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0