Liljorna faller från ett fönster i Västerås i natt.

Är tillbaka i Västerås nu. Kom i förmiddags. Känns sådär att vara tillbaka, saknar Mattias jättemycket. Iallafall, har ägnat mig åt skola hela dagen. Och så har jag varit på ica och handlat fil och en rosa blomma. Den kommer bli jättefin när den slår ut sen tror jag allt. Och så har jag så har jag satt upp min True Blood-plansch som jag köpte häromveckan:



Ja alltså den ser jättesne ut på bilden men det är den inte i verkligheten, har kollat typ tusen gånger! Den sitter iallafall ovanför sängen och den passar så himla bra där.
Nu ska jag fortsätta med lite skola til i två-tre timmar innan jag ska chilla för att ta nya tag imorgon!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0