Själen min blev såld.

Idag har jag varit på mellandagsrean hela dagen, tillsammans med Anna! Hittade en massa fint, och det var inte alls lika mycket folk som vi hade räknat med trotts att vi var i Göteborg.


Först ut är en klänning från Monki. Den slängde jag på mig typ direkt när jag kom hem pga hade int provat dne i affären. Den passade och jag blev happi!


Jag hittade finaste svart-vita strumpbyxorna på lindex som jag liksom bara var tvungen att köpa fastän dom inte var på rea. Och sen hittade jag en liten tiara och ett läppglans på H&M.


När jag och Anna gick in på Zara så hittade jag denna kjol på barnavdelningen som fick följa med mig hem. Den är svart, fluffig och har liksom små diamanter på sig, liksom hur fint?! :D


En svart kjol från BikBok som jag kollat på ca hur länge som helst (och som nu var på rea), fick också följa med hem.

Sist men inte minst så hittade jag en sammetströja på Kappahl. Har liksom kikat ett tag efter en sammetströja men inte hittat någon bra, men så sprang jag på denna och var liksom tvungen att köpa.

Åh vad jag tycker om mellandagsrea!

Kommentarer
Postat av: lillapister

Superduper mysig systerdag! Nu är det monopol som gäller!

2011-12-26 @ 22:28:45
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0