Paket!

Igår när jag kom hem från skolan så hade jag två sånna där avier om att jag kunde hämta ut två paket på ica. Typ, fattade ingenting men gick iaf upp och hämtade dom. Paketen var från mami, och hon hade sytt klart kuddfodralen av tyget som pappa och Åsa köpte till mig i höstas!

Mamma skickade också med ett fint litet vykort och kinapuffar. Världens bästa pluggodis. Det är oslagbart, lovar. Iallafall, idag är det tvättdag så jag har bäddat sängen och piffat upp med mina kuddfodral. Det blev jättefint, och lite sådär vårigt. Mycket bättre än dom bruna kuddfodralen jag hade innan!

Kommentarer
Postat av: lady thirty

men vad kul! du, var hittar man kuddar med katter på - de gillar jag skarpt!



sv: zoo snören lät ruskigt gott :D

2011-02-23 @ 21:26:54
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ladythirty/
Postat av: Pop

Åååh Sötaste kuddarna :D

2011-02-23 @ 22:40:52

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0