En liten update

Jobbar hela dagarna och när jag kommer hem är jag trött och sur och lite så och det är ju itne så great. Men igår var jag, Mattias och Catti och kollade på sista Harry Potter-filmen och omg säger jag bara ♥ Var skitorolig att den skulle vara som Harry Potter och halvblodsprinsen men det var den absolut inte! Jag grät och skrattade om vartanat och vill typ se den igen och igen och igen!
Igår köpte jag iallafall biljetter så jag kan komma över och hälsa på på Gotland en helg, så är happi över det! Och nästa helg ska jag, mami och Anna kolla på The Ark och så fint det kommer bli!

Iallafall, ska ta mig i kragen och lägga upp bilder sen Anna var här förra helgen nu såatte, japp!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0