Kvällsbabbel

Sitter i sängen och väntar på att tvätten ska bli klar. Pallar bara köra två maskiner idag, får tvätta mer nästa vecka. Är trött och mår lite småilla, kan bero på att jag druckit förlite idag plus att det är mycket varmt i lägenheten. Känner mig ganska sunkig också. Är ganska tråkigt att bara gå runt i toffs och typ noll sminkning om dagarna (max mascara). Fast hade ju ifs inte kunnat fixa mig så mycket mer till jobbet, man blir så svettig så att om jag hade sminkat mig mer så hade det säkert runnit ut, och beroende på vilket barn jag har kan jag få ganska mycket slem i ansiktet (okej det lät sjukt äckligt haha, men en del barn stoppar händerna i munnen ganska mycket och sen ska dom klappa mig i ansiktet, ja ni fattar), idag fick jag till exempel rivet päron utnyst i hela ansiktet! Och håret måste jag typ ha uppsatt i toffs eftersom det är ivägen om jag hade det utsläppt för man böjer sig fram så ofta, och om jag har det lite snyggare uppsatt så kan jag räkna med att frillen är helt förstörs när jag slutar i och med att man blir dragen i håret (inte hårt dragen så att det gör ont! :p men ni vet hur lätt det är att dra sönder en frill).
Fast då är det ganska bra för när man väl fixar till sig känner man sig extra fin liksom. Ska måla om naglarna idag också, och fixa till luggen. Japp. Känner bara att jag sitter och skriver en massa strunt, måste fixa iordning sakerna jag ska ha gjort ikväll innan jag ska sova om nån timme (ja, är skittrött!). Godnatt i förväg dårå!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jobbar du på dagis eller något sånt? :)

2011-06-30 @ 20:56:52
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Cheapo

Sv: Jobbar på en förskola för barn med funktionsnedsättning! :)

2011-06-30 @ 21:32:45
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: lisa

åh. jag har jobbat två dagar på förskola nu. :) förstår dig ang. att vara begränsad i smink & frisyr. ^^

2011-06-30 @ 22:00:29
URL: http://gogopop.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0