It's a nightmare

Såhär ligget det till nu: Jag panikar mest hela tiden nu för tiden, pga den där dumma mardrömstentan om exakt åtta dagar och 19 timmar. Typ, jag dör. Det är faktiskt inte okej. (btw kan säga att jag probably tar en så kallas "bloggpaus" hela nästa vecka så nu vet ni det, eller iaf fram tills på fredag efter kl. 17!)
Däremot längtar jag sönder tills festen vi ska ha efteråt, OCH att efter jag skrivit tentan så är det bara sex dagar tills mami, Anna och Martin kommer upp till Stockholm, åh finfint!

Och till Pop
: Självklart kan vi göra sushi när vi ses ♥
Och till Annapanna: Självklart ska vi äntligen göra vår efterlängtade sushi!

Kommentarer
Postat av: Pop

ååh LÄNGATAR tills vi ses<3 kom hem nununu!!

2011-03-09 @ 20:36:10
Postat av: Sanna

SV: Det gör jag också, vill beställa hem dom men finns ingen plats här hemma just nu. Får bli framåt hösten när jag flyttar till eget och får lite mer utrymme.



Kram Sanna

2011-03-09 @ 23:25:34
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0