SIESTAPEPPEN

Oki förlåt om jag typ bara skriver om siesta men liksom det är det enda jag tänker på nu, det enda som kretsar runt i min hjärna. Liksom, SÅ HIMLA FIIIINT! Och idag släppte dom Henrik Berggren också, dör. Vill ha spelschemat NUNUNU så att jag kan lugna ner mitt arma hjärta och inte gå omkring och oroa mig för att en massa band kommer att krocka.
Idag har iaf Ida-Lisa och jag satt upp nästan alla siesta-affischer, vi hade riktigt bra riktigt bra flyt och hittade en massa bra ställen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH LÅT DESSA 18 DAGAR GÅ RIKTIGT FORT NU!

Band som måste ses (utan inbördes ordning):
- Håkan Hellström
- Henrik Berggren
- SMK
- The Ark
- The Sounds
- The Kooks

Band dom skulle vara roligt att se (utan inbördes ordning):
- Wolfmother
- Daniel Adams-Ray
- Brother
- Billie the vision and the dancers
- Den svenska björnstammen
- Britta Persson

Kommentarer
Postat av: Julia

MEN YAAAY att du också ska dit <3 vi måste ju ses en massa och dricka cider med sugrör? :D

2011-05-13 @ 16:55:39
Postat av: Cheapo

Sv: Såklart!! :D

2011-05-13 @ 18:00:51
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Marcus

Är det DEN Julia? I så fall får hon plocka med den där äckliga Kinaspriten. Jag drack den av bara en anledning senast: jag var full, då gick den ner.



Henrik Berggren bävar jag för. Han har ju varit där som soloartist tidigare, då var det uselt. Han framförde BD-låtar akustiskt, det var som att se en trubadur spela BD med den skillnaden att trubaduren speade egna låtar.



Hoppas att han begraver BD en gång för alla och kör 100% nytt. BD dog efter Cruel Town med efterföljande turné. Inte ens avslutet på WOW var BD, därför skulle ha låtit dem vila i frid redan innan WOW.



Men Siesta blir gött!

2011-05-14 @ 15:41:19
Postat av: Cheapo

Sv: Japp, det är den Julia ^^

Ja, jag har också hört att det inte ska vara bra, men känns ändå som om att man måste se det. Inte så som att jag ska stå längst fram haha ^^ Ska nog bara chillkolla lite :p

2011-05-14 @ 17:26:44
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Fiskään ★

Åh, Siesta, jag ska också gå på Siesta. Fast jag ska bara åka dit før att se finaste Henrik. Det är ju tyvär 15 års gräns så jag måste ta med mig min syster.. hehe. Men Henrik måste jag bara se live.

^_^

2011-05-16 @ 15:56:09
URL: http://glittervomit.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0