Färdigpackat

Nu har jag packat klart allting som jag ska ha med mig till Siesta. Det blev mycket, som vanligt. Men vet verkligen inte vad jag ska kunna ta bort... Typ, i den svarta väskan på vagnen har jag kläder, kudde, hår- och toagrejer och sånt där ni vet. Och sen ovanpå den är det ju bara tält, liggunderlag och sovsäck. Och i den svara lilla rullväskan är det dricka och bandaren. Typ, känns inte som om jag har med mig värsta onödiga sakerna. Är ganska orolig hur det ska gå imon på x2000 tåget då deras bagageplatser ALLTID brukar vara slut (plus att tåget vi ska åka med är slutsålt), och så är jag rädd för att kärran jag har väskan, tältet och sovsäck/liggunderlag på ska gå sönder. Åh, måste sluta oroa mig så himla mycket... Detta går nog bra, hoppas jag..


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0