A monkey needs to dance and so do you!

Igår var det masqeradsittning på Kåren, och jag, Catti och Kelly träffades hemma hos Ida-Lisa för att förfesta lite innan vi skulle gå dit. Vi var pepp och drack vin/cider och jag hittade glitter som jag glittrade i allas hår och jag var glad för glittret var fint och jag var tillsammans med mina fina vänner och jag drack vin och lyssnade på musik och sådär! När klockan var 18 så började det SPÖREGNA och det blåste upp till halv storm vilket resulterade i att Kelly beställde en taxi så vi slapp gå i regnet och blåsen eftersom vi varken hade regnkläder med oss eller lust att förstöra frisyrerna/bli genomvåta. Så vi åkte taxi dit och och jag hostade när vi satt i bilen så Catti kunde smygöppna sin cider hon hade med sig haha och jag glittrade ner en liten del av bilgolvet med glittret jag hade i håret, så jag lämnade liksom ett litet spår efter mig. När vi väl var framme på Kåren var det var typ ingen där, förutom dom som jobbade och vi tyckte ju att det var lite mindre roligt så vi hängde inne på toan en bra stund innan vi gick ut igen men det var ganska trevligt för vi var allihopa fnittriga så det gjorde liksom ingenting! Och sen så började det komma en massa folk och vi fick gå in och sätta oss vid borden och så åt vi och sjöng och pratade med våra bordsgrannar som alla var sjukgymnaster och hade det himla trevligt!
Sen blev hela kvällen helt galen på alla möjliga sätt och vis och vi kunde verkligen inte ha förutsett allting som skulle hända haha men den blev himla bra, och det enda jag kommer att säga om detta är Kellys kommentar: "Det är försent Sara, det är FÖRSENT!!!"









Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fina ni var! <3

2012-04-28 @ 22:10:57
URL: http://fridolfsson.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0