Det är först när man ger upp som det blir nått nytt.

Nu har jag en ny cykel! Ida-Lisa och jag var förbi med den hos "Cykelringen" idag på förmiddagen och jag fick den fixad! Det var inte vi som hade gjort fel med stänkskärmen utan den behövdes tydligen fixas lite, och medan han fixade den så skruvade han även åt lite andra skruvar och såntdära så nu är jag och min nya cykel fit for fight! Dock känns det himla ovant att cykla på den i jämförelse med min andra cykel, men antar att jag vänjer mig. Såhär ser den ut iallafall:

Ikväll ska jag packa lite eftersom jag åker hem till mamma imon över påsken, och sen ska jag försöka hitta så många vetenskapliga artiklar som möjligt till Kelly's och min C-uppsats som vi ska ägna all vår tid åt de tio kommande veckorna... Om jag inte kommer till skolan imon så är det antagligen pga att jag har dött av uttråkning.

Kommentarer
Postat av: Edina

SV: jag har bara använt dom en gång, eftersom dom var för små fick ja lite väl ont haha, men ska envisas med dom och hoppas att dom ska töjas precis som du:(

2012-04-03 @ 21:05:32
URL: http://eedinas.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0