Hejnum

Befinner mig just nu på Gotland hos mormor och morfar med min lilla familj. Glider mest runt och njuter av lugnet, men idag har vi även varit på stranden ett litet tag. Skitkallt i vattnet så jag satt på land i min stora t-shirt och läste bok stället; mycket bättre!
 
Snart ska jag gå ut och äta middag ute i trädgården. det är ju trots allt sol och fint väder här så vi känner ju att det gäller att passa på! Resten av kvällen har jag planerat att bara chilla, ta en promenad runt myren och läsa. Och imorgon ska jag åka och hälsa på pappa. Livet är ganska fint här på Gotland!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Gud vad mysigt. Jag älskar gotland, det är det finaste av ställena i Sverige!

2012-08-02 @ 23:33:39
URL: http://HejMagnus.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0