Jag behöver din kyla nu, behöver din svala hud.

Idag har varit en konstid dag. När jag vaknade var jag på bra humör, men medan jag cyklade i skolan så blev jag jättesur och hade inte alls lust att vara i skolan en hel dag. Så under hela förmiddagen satt jag och ungefär surade sönder och pratade inte med någon och typ ville hem, haha. Men sen på eftermiddagen så postade Kent detta på sin twitter: "Snart kommer det några viktiga datum. Håll utkik så fortsätter vi knega på.", och jag blev så himla glad och började prata lite och sen så började jag skratta och blev glad. Blir ju knäpp på mitt humör ibland.

Nu ska jag egentligen renskriva anteckningarna från idag, men jag bävar då det är 75 (!!!!) powepointsidor att renskriva= kommer ta ungefär 8-10 timmar. EJ PEPP. Så istället letar jag efter platåskor på internet. Det går inte så bra, haha. Ska iallafall gå på creepersjakt i Stockholm när jag är där om tre veckor. Och på tal om Stockholm, idag är det bara TRE VECKOR KVAR TILL THE SOUNDS <3. Längtar ihjäl mig osv!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0