25/7

Idag på morgonen vaknade jag runt sextiden av denns syn:
 
Ansgi hade gått bananas på en av mina blommor eftersom det gömde sig en gigantisk nattfjäril i krukan. Halva blomman var således avsliten, det låg jord på hela fönsterbrädan och elementet + att det fanns en massa jordiga tassavtryck på tv-bänken haha. Så det var bara att sopa ihop det värsta innan jag gick och la mig och sov ett par timmar till. När jag gick upp på riktigt så hann jag iallafall med att gå ut en runda med Ansgi eftersom det var så himla fint väder. Det ringde på min mobil när vi var ute, och jag svarade inte eftersom numret såg ut att tillhöra en telefonförsäljare, men när jag kollade upp numret sen så visade det sig tillhöra netonnet. Dom ringde ju med 100% säkerhet om min kamera som jag lämnat in på lagnins och senast skulle fått tillbaka i fredags men fortfarande inte fått tillbaka. Ångrade mig som fan för att jag inte svarade, men ska cykla förbi där imon efter jobbet och se vart den har tagit vägen egentligen. Går ju på semester snart så vill ju ha min lilla kompaktis klar!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0