Jag är inte rädd för mörkret.

Ikväll har jag hängt hemma hos Ida-Lisa tillsammans med henne och Catti. Vi har kikat på fotboll, varit allmänt konstiga, ätit pizza som Ida-Lisa gjort och till efterätt åt vi äppelpaj. Välbehövlig lyx på en tisdag, speciellt eftersom jag var så arg när jag kom hem från jobbet (pga att jag och uskan jag går med inte alls har samma syn på vissa saker). Hade egentligen inte alls lust att åka hemifrån och träffa mina vänner, men efter en dusch (blir alltid på bättre humör av att få duscha, konstigt nog) så bestämde jag mig för att åka vilket var ungefär det bästa jag gjort idag. Vi har planerat inför midsommar och jag har råkat impulsbeställa ett par alldeles för dyra, men fina, platåskor som jag hoppas kommer nu i veckan. Håll alla tummar ni har för att dom passar!

Imorgon jobbar jag iallafall kväll vilket betyder att jag har sovmorgon!!! Hoppas att jag hinner ut med Ansgar en runda innan jag ska till jobbet, han blir så rastlös annars. Min lilla skruttbulle.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0