The kids are alright.

Igår hade vi någonslags miniklassfest. Först hängde vi på Djäkneberget och drack vin och spelade brännboll och kubb och hade det jättetrevligt. Sen började vi bli hungriga så vi bestämde oss för att gå ner till stan för att se om vi hittade nått gott att äta, och det slutade med att vi slog på stort och åt på Tabazco! Gott och trevligt. Jag var jättetrött, så när dom andra skulle dra hem till Calle runt halv tolv-tiden så cyklade jag hem och sov istället haha. Fast jag vaknade pigg och utvilad idag och inte alls bakis vilket är bra för ikväll blir det all in party för hela slanten eftersom det är Stora Sommarfesten på Kåren! Peppen! Har på mig en ny vit klänning (som jag visar bild på sen), så de ser mer ut som om att jag ska ta studenten än gå på fest, menmen!

(Och på måndag börjar jag jobba. VILL EJ! Som vanligt när det gäller mig och sommarjobb då alltså. Men förhoppningsvis överlever jag.)

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: Haha ja eller hur, absolut. Proffs ska det va, hörs ju på namnet också om man skulle vara osäker!

2012-06-10 @ 00:27:10
URL: http://www.lindbloms.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0