Och du var alldeles runt hörnet.

Just nu ligger jag i sängen och försöker komma på vilka låtar som jag ska lägga till i vår "We are headed north!"-lista på spotify! Vi ska ju åka upp och hälsa på hos Ida-Lisa nästa vecka (om prick en vecka så är vi i Norrland precis jättenu!), och eftersom hela resan kommer ta tio timmar enligt Ida-Lisa så vill vi ju ha en massa bra musik såklart!
Annars har jag varit i skolan idag. Folkhälsovetenskap kan faktiskt varit det tråkigaste (bortsett från kvalitativa-/kvantitativa metodteorier) som jag läst under min sjuksköterskeutbilding. Well, vi slutade iallafall redan vid typ kvart öve elva och då bestämde jag och Ida-Lisa oss för att vi hade lust att äta lunch på stan eftersom ingen riktigt kände för att åka hem direkt, så himla trevligt!

Imonkväll kommer Anna, åh vad jag längtar! Det kommer bli så himla fint, min finaste lilla lillasyster ♥

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0