Så nära ligger sömnen, under alla täcken sval.

Idag mår jag bättre än igår, vilket är himla skönt! Tror att febern har gått ner vilket såklart gör att jag känner mig/är piggare. Inatt har jag haft en skitjobbig dröm dom få timmarna som jag har sovit, nämligen att jag (trots sjukligt jobbig huvudvärk, täppt näsa och feber) skulle ställa upp i en skönhetstävling och var tvungen att gå upp och sminka mig och sätta på mig megaglittriga lösögonfransar (haha, liksom what?!) och hela faderullan, så var ju skitstressad varenda gång som jag vaknade... ^^
Iallafall. Lär väl ligga hela dagen i sängen idag också. Hann nästan kolla klart på hela första säsongen av "Solsidan" igårkväll, så ska nog kolla klart på det sista idag och sen hugga in på säsong två. Hoppas att jag är friskare tills imon så jag orkar gå till affären, hade varit bra om jag orkat göra det!

Och justde! Haha, mitt vänstra ben ser totalt misshandlat ut efter i torsdags när vi var på Svenska Björnstammen. Antar att det var för att jag klämde det mellan staketet när det var som mest tryck...;


Och justde nr. 2: Har ju glömt att säga att jag fick jobbet på Infektion! Så kommer att hänga här i Västerås juni/juli i sommar och jobba lite. Och eftersom alla mina vänner också ska vara här i sommar så kommer det bli helt awesome!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0