Den årliga julklappsutdelningen.

Igår var det dags för vår årliga lilla julafton, även om den blev liten senare än föregående år. Vi träffades hemms hos Ida-Lisa först för att planera vad vi skulle äta och vi bestämde oss för pizza. Så vi tog en tur till ica för att handla på oss dricka och andra onyttigheter innan vi begav oss iväg för att hämta pizzorna. Väl hemma igen var alla megahungriga så vi kastade typ i oss maten haha. När vi var mätta och belåtna så var det dags för julklappsutdelning. Vi har ju kommit på den fantastiska idén att istället för att köpa till allihopa så drar vi alltid lott om vem vi ska köpa till, så himla bra! Jag fick i uppdrag att köpa till Ida-Lisa så jag gav henne en t-shirt hon önskade sig och en bikiniöverdel som jag improvisationsköpte eftersom alla andra grejer hon önskat sig var slut. Och den som hade köpt till mig var Ida-Lisa hahaha, och utav henne fick jag två underbara kuddfodral, en tekopp och ett jättegott te så jag var helnöjd. Sen ägnade vi några timmar åt att prata om allt mellan himmel och jord och det var så himla mysigt eftersom alla trängdes huller om buller i soffan eller på Kellys uppblåsbara madrass med tusen kuddar och täcken överallt. Eftersom Marie var megaförkyld så åkte hon hem lite senare men vi var allihopa glada över att hon kunde vara med iallafall. Vid halv tolv började vi titta på film och vid tre så somnade vi. Jag och Ida-Lisa vaknade runt 11-tiden när vi hörde att Catti och Kelly var vakna så vi masade oss upp och chillade i soffan. Åt lite morgonchips, haha, kollade på Harry Potter och pratade. Jag låg och halvsov hela tiden men sen dukade Catti upp frullis så då åt vi litegranna, och sen kollade vi på film igen. Klockan var typ 15 men vi satt fortfarande med pyjamasar på och inlindade i täcken. Den ultimata dagen helt enkelt! Jag och Ida-Lisa råkade somna och sov i typ en timme eller nått haha. Sen bestämde vi oss efter ytterligare några timmar att klä på oss och börja röra oss hemmåt efter nästan 24 helt underbara, perfekta timmar tillsammans med mina finaste vänner!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0