Ett iskallt ikea-land.

Igår var jag på Ikea tillsammans med Ida-Lisa och Catti, och jag köpte äntligen min säng! Köpte även lite kuddar och matta. Jag hade tänkt att jag skulle köpa såndär hemleverans av ikea för att få hem sängen men Ida-Lisa var så himla gullig och erbjöd sig att köra hem mina saker istället så vi trängde ihop oss i hennes bil med min säng så jag fick hem den på en gång! Har så himla fina vänner! På ikea gick vi omkring och kollade på alla rum som finns där och sa vilket kök vi helst hade velat ha, vi provade sängar och kikade på en massa inredningsgrejer. GUD VAD JAG LÄNGTAR TILLS JAG HITTAR EN RIKTIG LÄGENHET ATT FLYTTA TILL! Okej jag gillar min lägenhet men den är liten, jag måste plugga för att bo i den och jag vill ha ett separat kök! Men tills vidare får jag göra det bästa utav situationen och göra den så mysigt som möjligt; och jag tycker jag lyckas ganska bra, kolla bara hur fin den är nu med nya sängen och allt!
 

Kommentarer
Postat av: Lillapister

Så himla, himla mysigt!! Längtar tills jag ska sitta och ha filmmys i den sängen om en vecka!!

Svar: Kommer bli det bästa filmmyset ever! :D
Cheapo

2013-01-09 @ 21:43:24
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0