Min oas.

I min lilla lägenhet är min balkong min oas. Den vad det första som jag gjorde iordning när jag fick nycklarna och det är den plats som jag spenderar mest vaken tid på i lägenheten. Så jag tänkte helt enkelt ta och visa er min favoritplats i mitt nya lilla bo:
 
Här är den hörnan där jag hänger mest. Kanske inte så konstigt eftersom stolarna står där. Stolarna var nog ett av mina bästa inköp, även fast de tillsammans kostade lika mycket som hela min soffa gjorde.
 
Ansgar och Hedwig har förstås en egen liten hörna. Idag hämtade jag in en bit av ett avsågat träd och fäste det i räcket. Tänkte att de kan ha det att klösa på, och sen har jag tänkt att fästa en platta på toppen så att de kan sitta där. Finurligt, inte sant?
Och sen har jag min lilla hylla som är full utav växter. Längst upp har jag en tomatväxt och två jordg ubbsplantor. På andra hyllan växer det smultron och sallad, och på nedersta hyllan är det vanliga blommor.
 
 
Det här är vad jag har pysslat med idag; nämligen att sätta upp dukar i taket så att det ska bli finare. Tycker att det blev så himla fantastiskt bra!!! Har ju självklart satt upp lite porrbelysning också, man kan aldrig ha förmycket porrbelysning. Hela fänsterbrädan är också full med blommor som nu ser, och så har jag tre amplar med diverse blommor i också.
 
Ni förstår varför detta är min lilla egna oas va?

Kommentarer
Postat av: Agnes-Elise

Åh vad mysigt! Himla fint med tak-dukarna! :)

2013-06-24 @ 03:45:23
URL: http://strawberrywine.webblogg.se
Postat av: lilla p

ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Herregud vad fint!!!! Skulle sitta där jämt!!!

2013-06-24 @ 22:21:27
URL: http://lillap.devote.se
Postat av: Lillapister

Ååh, dukarna blev ybertjusigt!! Mysigt

2013-06-26 @ 01:04:03
URL: http://eklundgren.blogg.se
Postat av: Phineas Pop

Åh vad mysigt! Så fint med dukarna i taket också. Du har nog den finaste balkongen jag sett! ^^

2013-09-12 @ 15:46:13
URL: http://Phineaspop.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0