Varför kom jag till jorden om jag bara är till besvär?

 
Är ledig idag så jag hade tänkt att fortsätta att flyttpacka lite, men det har gått lite sådär. Har spenderat de flesta vakna timmarna med att ligga i sängen med Hedda på magen/bröstet och tittat på tv. Fast har hunnit ebay-shoppa litegranna; en peruk, 10 stycken lösögonfransar, en klänning och en blus för totalt 235:-! Tycker jag faktiskt är ganska bra. Nu har jag iallafall piggnat till lite och ska packa ner saker i lådor innan jag ska äta ett litet enmannapåskbord i form utav ägg med kaviar och rödbetssallad och påskmust. Lite påsk måste en faktiskt få ha även om man är ensam pga att en ska jobba alla andra dagar i påsk.

Kommentarer
Postat av: Lillapister

Glad påsk kära syster! :)

Svar: Detsamma kära systeryster! <3
Cheapo

2013-03-29 @ 21:14:01
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0